Ahhoz, hogy az emberek legnagyobb szórását elérd, ahhoz, hogy pont a célközönségedet célozd meg a reklámokkal nagyon nehéz feladat. A legjobb, amit tehetsz az az, hogy a város legfrekventáltabb helyein hozol létre hirdetéseket, amelyekkel becélozhatod azokat az embereket, akik később az ügyfeleid, vásárlóid lesznek. Nagyon erős marketing tevékenységet kell folytatnod az induló időszakban ahhoz, hogy elérd azt a réteget. A legforgalmasabb helyeken kell, szinte gerillamarketing szerűen hirdetned magad. A mai világban, a rengeteg hirdetésnek is köszönhetően sok minden elviszi az emberek figyelmét. Nem mondható ki, de a legtöbb felület már nem is figyelt hirdetés, mert másra koncentrálnak az emberek, hiába látják is, nem figyelnek fel rá. Ezért egy olyan arculattal rendelkező reklámstratégiát kell folytatnod, amely elsőre is olyan megdöbbentő információhalmazt hordoz. Hirdess a legforgalmasabb helyeken egy innovatív módszer segítségével. A padlómatrica jelenleg a legjobb módszer, hiszen az emberek alig néznek már fel…